Všeobecné obchodné podmienky

I. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Tieto obchodné a reklamačné podmienky sa vzťahujú na všetky obchodné vzťahy uzatvorené prostredníctvom systému internetového obchodu www.primiocare.sk a bližšie upravujú práva a povinnosti medzi kupujúcim a predávajúcim. Odoslaním, resp. uskutočnením objednávky vyjadruje kupujúci súhlas so Všeobecnými obchodnými a reklamačnými podmienkami a potvrdzuje, že je s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami oboznámený.

 

II. VYMEDZENIE POJMOV

1. "Kupujúcim" sa rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá odoslala objednávku po vlastnej autorizácii. Kupujúci je navrhovateľom na uzatvorenie zmluvy s predávajúcim.

2. "Predávajúcim" sa rozumie 

Názov spoločnosti PRIMIO, s. r. o.
IČO 53412915
IČ DPH SK2121362507
DIČ 2121362507
Adresa 557 , Petrovany , 08253, Slovensko

Predávajúci je platca DPH. Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Prešov oddiel: Sro, vložka číslo: 41255/P.

 

3. "Objednávkou" sa rozumie vyplnený a odoslaný objednávkový formulár obsahujúci informácie o kupujúcom, objednanom tovare z ponuky obchodu a cene tohto tovaru, alebo e-mail odoslaný na adresu predávajúceho obsahujúci uvedené informácie. Za platnú sa považuje i telefonická objednávka, ktorá bude potvrdená na e-mailovú adresu kupujúceho najneskôr do 24. hod.

4. „Kúpnou zmluvou“ sa rozumie zmluva uzatvorená medzi predávajúcim a kupujúcim. Kúpna zmluva vzniká potvrdením objednávky predávajúcim (e-mailom, alebo telefonicky).

5. „Tovarom“ sa rozumejú všetky produkty uvedené v ponuke internetového obchodu www.primiocare.sk. Všetky uvádzané ceny pri tovare na stránkach internetového obchodu sú konečné, uvádzané s DPH.

 

III. OBJEDNÁVKA A UZAVRETIE KÚPNEJ ZMLUVY

1. Všetky objednávky uskutočnené prostredníctvom internetového obchodu www.primiocare.sk považované za záväzné.

Objednávka musí obsahovať nasledovné údaje:

- meno a priezvisko kupujúceho
- adresu kupujúceho
- druh, množstvo a cenu tovaru
- telefonický a e-mailový kontakt
- názov firmy, adresu firmy, IČO, DIČ a IČ DPH, v prípade, že kupujúcim je firma

2. Kupujúci sa zaväzuje v objednávke uvádzať pravdivé a úplné údaje. Každá objednávka je po odoslaní potvrdená e-mailovou správou, v ktorej máte možnosť skontrolovať správnosť vyplnených údajov. Pokiaľ sa v objednávke vyskytla nejaká chyba, bezodkladne nás kontaktujte.

3. Ako doklad o kúpe tovaru predávajúci zasiela faktúru v elektronickej forme (slúži zároveň ako záručný a dodací list) vo formáte PDF na e-mailovú adresu kupujúceho. Elektronická faktúra predstavuje plnohodnotnú náhradu písomne vyhotovenej faktúry a spĺňa všetky jej náležitosti. Faktúru zasielame e-mailom v prílohe. Ak ste od nás neobdržali elektronickú faktúru, kontaktujte nás prosím.

 

IV. STORNO OBJEDNÁVKY

Kupujúci má právo stornovať objednávku do 24 hodín od objednania tovaru, a to prostredníctvom e-mailu, alebo telefonicky. Kupujúci je povinný v oznámení o zrušení objednávky uviesť meno a priezvisko, číslo objednávky, e-mail a popis objednaného tovaru. Za zrušenie objednávky predávajúci neúčtuje kupujúcemu žiadne poplatky. V prípade, že kupujúci uhradil predávajúcemu kúpnu cenu za objednávku, alebo jej časť v čase do zrušenia objednávky, predávajúci vráti už zaplatenú kúpnu cenu prevodom na bankový účet kupujúceho v lehote 3 pracovných dní od zrušenia objednávky, pokiaľ si zmluvné strany nedohodnú iný spôsob vrátenia kúpnej ceny.

Objednávku je možné stornovať len do dňa, kedy predávajúci odošle objednaný tovar na adresu kupujúceho.

Predávajúci má právo stornovať objednávku v prípade vypredania zásob, alebo nedostupnosti objednaného tovaru. O stornovaní objednávky bude kupujúci informovaný prostredníctvom e-mailu, alebo telefonicky.

 

V. PLATOBNÉ PODMIENKY

1. Po uskutočnení objednávky bude na Váš e-mail zaslané potvrdenie objednávky spolu s potrebnými údajmi na platbu.

2. Ponúkame tieto možnosti platby na území Slovenskej republiky:

Platba v hotovosti/kartou prostredníctvom dobierkovej služby kuriérskej spoločnosti. V tomto prípade platíte za tovar až pri jeho prevzatí od doručovateľa.

Platba vopred bankovým prevodom na účet predávajúceho:

IBAN: SK78 0900 0000 0051 7518 3921
Variabilný symbol: číslo Vašej objednávky
Konštantný symbol: 0008

Platba kartou prostredníctvom platobnej brány Besteron (VISA, MAESTRO, MASTER CARD, DINERS CLUB)

Ak neobdržíme platbu na náš bankový účet do 14 dní od objednania, bude objednávka automaticky zrušená(stornovaná).

3. Ceny uvedené na stránkach internetového obchodu sú konečné ceny, s uvedením aj ceny bez DPH (predávajúci je platcom DPH).

4. Pri platbe bezhotovostným prevodom sa za dátum zaplatenia považuje dátum pripísania celej kúpnej ceny na účet predávajúceho. Doba doručenia tovaru sa pri bezhotovostnej platbe predlžuje o čas, kedy bude platba pripísaná na účet predávajúceho.

 

VI. DODACIE PODMIENKY

1. Predávajúci zasiela tovar kupujúcemu čo možno v najkratšej dobe odo dňa potvrdenia objednávky. Tovar, ktorý je skladom zasielame do 24 hodín od zaplatenia objednávky (neplatí pre dobierku), pričom max. doba dodania je obvykle do 3 prac. dní.

Pri produktoch, ktoré nie sú skladom platia nasledovné termíny:

 Značka porudktov  Približná doba dodania
 NEXA (všetky germicídne žiariče)  7 - 8 pracovných dní

 Stadler Form (zvlhčovače, odvlhčovače, vlhkomery, difuzéry, čističky vzduchu, esenciálne oleje)

 4 - 5 pracovných dní
 FUMEE (BIO esenciálne oleje)  4 - 5 pracovných dní


Uvedená doba dodania je len informatívna. Vychádza z predpokladaných dodacích lehôt:

a) prepravných firiem

b) v prípade veľkého záujmu o tovar, keď výrobca nestíha s produkciou vybraných produktov, môže prísť k neskoršiemu dodaniu tovaru. V takom prípade prijmite prosím naše ospravedlnenie. O neskoršom dodaní, alebo vypredaní tovaru budete informovaní. Ďakujeme za pochopenie.

Kupujúci súhlasí, že doba pre dodanie tovaru môže byť vo výnimočných prípadoch dlhšia, o čom bude kupujúci včas informovaný predávajúcim.

2. Pri objednávkach s vyššou hodnotou môže predávajúci overiť e-mailom, alebo telefonicky správnosť obsahu objednávky pred jej odoslaním kupujúcemu.

3. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho jeho prevzatím, pod podmienkou zaplatenia kúpnej ceny.

4. Za dodanie tovaru sa považuje jeho prevzatie kupujúcim od doručovateľa

5. Poštovné náklady /platné v SR/

DORUČENIE KURIÉROM DPD

Platba vopred bankovým prevodom alebo kartou:
- predávajúci si neúčtuje poplatok za doručenie tovaru

Dobierka:
- predávajúci doručuje tovar na dobierku a jej cena je 1,50 €. Uhrádza ju vždy kupujúci.

Doba a spôsob doručenia:
Tovar je odoslaný kuriérskou spoločnosťou, doba dodania je 1 pracovný deň (maximálne však 2 pracovné dni) od odoslania tovaru predávajúcim v rámci Slovenskej republiky. Oznámenie o doručení zásielky Vám bude oznámené kuriérom na Vaše telefónne číslo v deň doručovania zásielky. Tovar Vám bude následne doručený na Vašu adresu (pokiaľ sa s kuriérom nedohodnete inak).

Ak sa z nejakých dôvodov nepodarí kuriérovi s Vami spojiť telefonicky a nezastihne Vás na dodacej adrese, bude vám do schránky doručené oznámenie o uložení zásielky a možnosti opätovného doručenia.

V prípade nevyzdvihnutia zásielky bude tovar zaslaný späť na našu adresu. V takomto prípade vrátenia zásielky predávajúcemu je po dohode možné opäť zaslať tovar kupujúcemu. Náklady na opätovné doručenie zásielky kupujúcemu znáša kupujúci.

6. Pokiaľ objednávka obsahuje viac druhov tovaru a je vybavovaná po častiach, poštovné sa platí iba raz.

7. V prípade, že kupujúci nejaví ochotu k spolupráci je predávajúci po predchádzajúcom upozornení objednaný tovar predať inému záujemcovi.

8. Všetky objednávky realizované v našom obchode sa riadia zákonmi Slovenskej republiky a nepodliehajú zákonom iných štátov.

9. Prevziať tovar osobne je možné v sídle spoločnosti, na adrese: 557 , Petrovany , 08253, Slovensko. Pri osobnom prevzatí musí byť objednávka uhradená vopred, platbu za tovar v hotovosti alebo kartou pri prevzatí v sídle spoločnosti neumožňujeme.

 

VII. ZÁRUČNÉ PODMIENKY A REKLAMÁCIE

1. Na dodaný tovar je kupujúcemu poskytnutá záručná doba 24 mesiacov.

2. Záručná doba začína plynúť dňom dodania tovaru kupujúcemu.

3. Kupujúci by si mal dodaný tovar prehliadnuť a bez zbytočného odkladu (najneskôr nasledujúci deň po jeho prevzatí) informovať predávajúceho o zistených závadách. Neskoršie reklamácie zjavných závad, ktoré mohli vzniknúť pri preprave tovaru nemusia byť uznané predávajúcim. Neplatí to pre skryté závady.

4. Ku každej objednávke predávajúci zasiela na e-mailovú adresu kupujúceho faktúru v elektronickej forme vo formáte PDF. Táto elektronická faktúra predstavuje plnohodnotnú náhradu písomne vyhotovenej faktúry a spĺňa všetky jej náležitosti.  V niektorých prípadoch predávajúci zasiela faktúru spoločne s tovarom.

5. Práva a povinnosti kupujúceho sa vo veciach neupravených týmito podmienkami riadia podľa Občianskeho zákonníka.

6. Reklamáciu tovaru môže kupujúci uplatniť odoslaním na adresu predávajúceho:

  • PRIMIO, s. r. o.
  • 557 , Petrovany , 08253, Slovensko

7. Predávajúci ručí kupujúcemu za odoslanie tovaru v rámci dohodnutej dodacej doby, za cenu tovaru v čase objednávky, za kvalitné zabalenie tovaru a za dodanie správneho tovaru.

8. Predávajúci neručí kupujúcemu za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú poštou, alebo kuriérom (alebo udaním nesprávnej adresy kupujúceho), za prípadné nedodanie tovaru (vinou dodávateľa), za poškodenie zásielky zavinené poštou, alebo kuriérskou spoločnosťou (v takom prípade je nutné uplatňovať reklamáciu priamo na pošte, alebo u kuriérskej spoločnosti).

9. Zo záruky sú vyňaté chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli nesprávnym zaobchádzaním, používaním, skladovaním alebo ošetrovaním výrobku. 

10. POSTUP PRI REKLAMÁCII:

1.) Kupujúci je povinný popis zistenej závady s číslom objednávky zaslať prostredníctvom formulára na odoslanie reklamácie bezodkladne po tom, čo závadu zistil.

2.) Poškodený tovar je kupujúci povinný zaslať až na výzvu predávajúceho na svoje náklady.

3.) Predávajúci dodá vymenený alebo opravený tovar kupujúcemu na svoje náklady.

4.) Ak kupujúci pri preberaní tovaru od pošty, alebo kuriéra zistí, že obal dodaného tovaru je poškodený, nie je povinný tovar prevziať.

5.) Ak sa kupujúci rozhodne tovar aj napriek poškodeniu obalu prevziať je povinný toto prevzatie potvrdiť pracovníkovi pošty, alebo kuriérovi až po skontrolovaní tovaru.

6.) Reklamácia vrátane odstránenia závady bude vybavená najneskôr do 30 dní od doručenia zásielky predávajúcemu, prípadne v termíne, na ktorom sa kupujúci s predávajúcim dohodne.

 

VIII. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, VRÁTENIE TOVARU A VRÁTENIE PEŇAZÍ

1. V zmysle ustanovenia § 7 Zákonu č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonovkupujúci právo od uzavretej kúpnej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom je nevyhnutné, aby v uvedenej lehote doručil predávajúcemu odstúpenie od zmluvy prostredníctvom formulára Vrátenie tovaru.

2. Kupujúci neuhrádza žiadny manipulačný poplatok v súvislosti s odstúpením od kúpnej zmluvy.

3. Za každý vrátený tovar predávajúci vráti peniaze prevodom na bankový účet kupujúceho do 14 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.

4. POSTUP PRI VRÁTENÍ:

1.) V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy je kupujúci povinný oznámiť vrátenie tovaru pred odoslaním na adresu predávajúceho prostredníctvom formulára Vrátenie tovaru, kde uvedie pravdivo všetky požadované skutočnosti a údaje. Vyplnený formulár kupujúci odošle na adresu info@primiocare.sk

2.) Kupujúci je povinný vrátiť tovar nepoužitý, nepoškodený, v pôvodnom originálnom obale a kompletný (vrátane príslušenstva a visačiek). UPOZORNENIE: ak zákazník nevráti tovar s kompletným príslušenstvom, výmena tovaru mu nebude uznaná. Visačky obsahujú viditeľné aj skryté hologramy, ochranné známky originality tovaru preto to nie je len obal tovaru, ale jeho súčasť.

3.) Tovar na vrátenie zasiela kupujúci na adresu predávajúceho doporučene (pre doklad o odoslaní), nie dobierkou. Upozorňujeme, že zásielky odoslané na dobierku nepreberieme!

4.) Tovar zasielaný na vrátenie odporúčame poistiť.

5.) Doklad o zaslaní tovaru predávajúcemu je kupujúci povinný uschovať.

6.) Kupujúci je povinný zvoliť pri preprave taký obal, aby nedošlo k poškodeniu tovaru. Tovar poškodený pri preprave v dôsledku nevhodne zvoleného obalu predávajúci nie je povinný vymeniť a kupujúci nie je oprávnený žiadať vrátenie peňazí.

5. Na vyžiadanie je kupujúci povinný predávajúcemu zaslať na jeho e-mailovú adresu faktúru v elektronickej forme vo formáte PDF, ktorú obdržal s objednávkou.

6. Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť odstúpenie od kúpnej zmluvy v prípade, ak vyššie uvedené podmienky nebude považovať za splnené a tovar bude následne odoslaný späť na adresu kupujúceho. Náklady na spätné odoslanie tovaru znáša kupujúci.

Tieto obchodné a reklamačné podmienky sú platné od 01.01.2021

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu obchodných a reklamačných podmienok bez predchádzajúceho upozornenia.

Orgán dozoru:

Dohľad nad dodržiavaním zákona vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia ( SOI ). Názov a adresa orgánu dozoru alebo dohľadu, ktorému činnosť poskytovateľa služieb podlieha: Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj
Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 051/772 15 97
fax č. 051/772 15 96

IX. Alternatívne riešenie sporov

1.) Predávajúci týmto v zmysle ust. § 10a ods. 1 písm. k) zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov informuje spotrebiteľa o možnosti obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov v prípadoch ustanovených osobitným predpisom (zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov).

2.) Kupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@primiocare.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva. Ak Predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, Kupujúci - spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk.

3.) Kupujúci - spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

4.) Alternatívne riešenie sporov môže využiť len Kupujúco - spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi Kupujúcim - spotrebiteľom a Predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku.

5.) Každý Kupujúci - spotrebiteľ má právo obrátiť sa s cieľom ochrany svojich spotrebiteľských práv na subjekt alternatívneho riešenia sporov. Počas alternatívneho riešenia sporov spotrebiteľ spolupracuje so subjektom alternatívneho riešenia sporov v záujme rýchleho vyriešenia sporu. V prípade cezhraničného sporu má spotrebiteľ právo obrátiť sa na Európske spotrebiteľské centrum, ktoré mu poskytne adresu na doručovanie, elektronickú adresu alebo telefonický kontakt na subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorý je príslušný na riešenie jeho sporu.

 
 

Používame cookies, aby sme návštevníkom poskytli čo najväčšie pohodlie pri používaní tejto stránky. Viac info...